1. Відсутність індивідуального підходу до дітей.
Для того щоб виправити цю помилку, треба змінити свої погляди на дітей. Вихователю доведеться придивлятися до кожної дитини, керуючись основним завданням – виявити відмінності конкретної дитини від інших дітей в групі.
2. Увага до одних дітей за рахунок неуваги до інших дітей.
Вихователь повинен зробити для себе важливий висновок: незважаючи на свої симпатії до деяких дітям, він повинен бути однаково суворий і добрий з усіма дітьми. Тільки таким ставленням можна домогтися того, що між вихованцями і вихователем виникнуть справжня дружба і довіра.
3. Несправедливе покарання.
Перш ніж призначити покарання, слід досконально розібратися в конфліктної ситуації і постаратися справедливо розсудити сторони і в першу чергу помирити дітей між собою.
4. Підвищення голосу на дитину.
Відповідь на те, як виправити цю типову помилку педагога, дуже простий: не підвищувати голос на дітей. Це, звичайно, не означає, що з дитиною не можна говорити строго. Однак суворість і підвищення голосу – зовсім різні речі. Якщо строгість в розумних межах має бути присутня в процесі виховання, то підвищення голосу слід найретельнішим чином уникати.