Інтерактивна підлога: навчання через гру
Коли мова заходить про можливості інтерактивного навчання та проведення цікавих розважальних заходів для дітей – без інтерактивного обладнання обійтись тут неможливо. І одним із фаворитів у цьому напрямку є інтерактивна проекція на підлогу, яка ще називається «Жива підлога» або «Чарівний килим». Така інтерактивна проекція може стати важливим інструментом для ефективного навчання у школі чи ДНЗ. Інтерактивна підлога допоможе пізнати ази складних предметів дітям молодшого шкільного віку з різним рівнем розвитку – наприклад, вивчити іноземну, правила дорожнього руху та зрозуміти основи програмування. Процес навчання відбувається у формі гри і дозволяє доступними, наочними методами ефективно опанувати великий масив інформації. Завдяки спеціальним вбудованим датчиками руху, інтерактивна проекція являється проектором із вбудованим комп’ютером, який створює ідеальний простір для фантазії, для багатоманітного моделювання ситуацій та урізноманітнення навчальних ігор. Інтерактивне навчання здійснюється шляхом того, що проектовані візуали анімовані, керуються ментором та реагують на дії учасників. Тут можна налаштувати і змінити абсолютно все: змінити колір хмар, листя на деревах, додати вітру, дощу, візуалізувати кожен рух, оживити будь-яку картинку, створюючи для малечі чарівний неповторний світ, світ, який можна створити, моделювати, змінювати. Інтерактивну проекцію «Чарівний килим» рекомендують також для реабілітації дітей та інклюзивної освіти.
Багато завдань, один інструмент
Система дає змогу реалізувати такі завдання:
Розвивальні: сприяє розвитку загальної моторики та координації рухів; формування та розвиток комунікативних навичок. Розвиток швидкості реакцій, гнучкості мислення; розвиток психічних процесів: сприймання, пам’яті, мислення, уваги та уяви.
Оздоровчі: покращення діяльності центральної нервової системи; сприяння нормалізації функціонування внутрішніх систем організму (наприклад, серцево-судинної системи); укріплення м’язів опорно-рухового апарату.
Навчальні: вивчення мов та програмування.
Корекційні: підвищує мотивацію до рухової активності; формування та розвиток моторного планування; сприяє корекції властивостей сприймання (предметності, цілісності); розвитку когнітивних функцій (розвиток зорової та моторної пам’яті, розвиток наочно-дієвого та наочно-образного мислення). Сприяє формуванню та розвитку навичок саморегуляції дитини.
Виховні: вміння поважати партнерів по грі, встановлювати з ними доброзичливі взаємини та отримувати задоволення від спільної діяльності; формування особистісних якостей: самостійності, толерантності, чуйності, наполегливості та витримки у досягненні поставленої мети.
Немає коментарів:
Дописати коментар